
o jest zainteresować internautów nowymi stronami internetowymi, które nie różnią się zbytnio od tych już dobrze znanych i lubianych. Dlatego po jakimś czasie prowadzenia mniej popularnej strony internetowej jej twórcy decydują się na pozycjonowanie, które zlecają fachowcom dobrze znającym się na zasadach marketingu internetowego. W ramach takiego marketingu można przygotowywać odpowiednie reklamy nowych stron informacyjnych oraz udoskonalić je jakimiś bardziej odpowiednimi słowami kluczowymi. Można również przewidzieć jakieś promocje lub rabaty dla osób, które na tych stronach założą swoje nowe konta.
W tym celu wykorzystuje reklamę
Outbound Marketing (ang. outbound – „wychodzący”) – to metoda marketingowa, która koncentruje się na poszukiwaniu klientów oraz budowaniu świadomości marki poprzez reklamę i promocję. W tym celu wykorzystuje reklamę telewizyjną, e-mail, ogłoszenia reklamowe oraz internet.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing
Outbound_Marketing i kilka faktów z Wikipedii
W przeciwnym kierunku skierowane są działania tak zwanego Inbound Marketingu, którego celem jest wzbudzenie uwagi potencjalnego klienta oraz 'bycia znalezionym' przez klientów, którzy sami szukają czegoś ze względu na temat lub rozwiązanie.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing